Моніторинг якості початкової освіти випускників початкової школи
З метою визначення стану сформованості читацької, математичної та природничої компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти Клесівської громади 23-24 квітня 2024 року було проведено моніторинг якості початкової школи. 138 учнів 4 – х класів виконували завдання Загальнодержавного моніторингу якості початкової освіти: математики (48 учнів), читання (46 учнів) та ЯДС (44 учні).
Узагальнені результати моніторингу
|
Кількість учнів |
1 – 3 бали |
4 – 6 бали |
7 – 9 балів |
10 – 12 балів |
Математична компетентність |
48 |
5 |
10 |
23 |
10 |
Читацька компетентність |
46 |
1 |
9 |
19 |
17 |
Природнича компетентність |
44 |
0 |
6 |
24 |
14 |
Усього |
138 |
6 |
25 |
66 |
41 |
% |
|
4% |
18% |
48% |
30% |
Найкращі результати учні 4 – х класів нашої громади показали з природничої компетентності (86 % якісного показника знань), на другому місці – читацька компетентність (78 % якісного показника знань) та на третьому місці – математична компетентність (69 % якісного показника знань).
Нажаль 5 учнів громади показали низький рівень з математики та 1 учень не справився із завданнями читацької компетенції.
За результатами моніторингу, щодо підвищення якості початкової освіти та адаптації здобувачів освіти у 5 класі, директорам, заступникам директорів, педагогічним працівникам буде надано консультації.